SNATTARE SOM JAG ÄR


ja, vi skrattar åt dig! nejdå! tack för bilden jessica! ;)

Jag hade en väldigt mysig dag igår, städade såklart huset, sen var det en fika med Anh, Benjamin och Ida.
Efter det åkte jag hem och åt en sjukt god macka med stekt ägg på, mums! Efter det var det att åka ner
till kyrkan för en härlig gemenskap, filmer, tårta och en härlig tid för bön. Sen kom jag hem och spelade lite
på Isacs BF3, kan ju inte säga att jag är så bra men roligt är det!

Nu blev det en lång text med en massa fakta om vad gjort denna dag, hur kul är det? Mycket kul när jag blir
stor och undrar! Hoppas jag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: malinocherik.blogg.se

du är det snyggaste jag vet

2015-06-10 @ 00:20:52
URL: http://malinocherik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0