HA DEN ÄRAN IDAG!


Sara fyller 17 år! Grattisgrattisgrattis!
Så nu en inblick av vem Sara är för mig!

1. Jag har känt Sara sen sexårs, dock vetat vem hennes pappa var innan dess.

2. Sara har alltid varit cool och alltid varit bra inställd hos "de coola" killarna! Något som jag många gånger avundads lite smått! ;)

3. Sara har varit lite som min Dr. Phil! Tror jag i alla fall (aldrig sett det programet)! Hjälpt mig på olika sätt. Alltid sett om folk gillat mig eller inte och hjälpt mig lösa det på bästa sätt! Tack Sara för det!

4. Numera träffas vi inte så ofta vilket är synd, men alltid när vi träffas har jag det väldigt bra! Jag trivs i hennes sällskap!

5. Sara är en toppenperson med den BÄSTA humorn, jag älskar den! Oftast i alla fall!

Ja, det är Sara för mig och mycket mer! Hoppas du har haft en superfin dag idag!

Kommentarer
Postat av: Sara

men malin!!! :D <3 hihihihihi, dr Phil!!! :D jag som har sett DIG som den coola.... hahaha! på riktigt. så sjukt det kan vara!

jag verkligen älskar att umgås med dig, och älskar när vi umgås tillsammans flera från pauli. så HIMLA mysigt liksom!

vi måste umgås tillsammans med benjamin nu så han inte har tid att umgås med tjejer... hahaha! :D så fina vi är! :D <3

2011-09-22 @ 22:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0