JAG JUST NU DÅ

Läs rappandes (bara för att):
Kommit hem från stan skola och sådant, lövely i say! Hinna städa innan skolan, rätt coolt om ni frågar mig.
Och sköönt! Idag är jag sååå sugen på att kolla friends. Jag har helt fastnat i den serien... igen. Kollade bak
i bloggen och såg lite inlägg från förra gången jag fastnat, haha. Pallar inte att serier är så bra.... En annan
sak jag inte pallar är hur tråkig min blogg har blivit, blöä. Alltså jag skriver för normalt. Bara för att jag
läser sådana bloggar själv. Men skit samma. Nu går jag för att köpa mig grädde till en sååås, god sås!
Till lite pasta, jag dör! Mhm!


om jag vore en liten, liten apa, ompa, opma, fallerallarej...



Kommentarer
Postat av: jessica

Jag gillar ditt duktiga bloggande, har velat kommentera typ varje inlägg för alla bilder är så fina! Gött, sno hans kamera foreeevaah. Haha!

2011-10-01 @ 16:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0