JAG TYCKER OM ER

Lång text! VARNING VARNING! Om du inte pallar läsa om mina känslor så hoppa bara ner!
Denna texten är till er - Power of Seven. och hela resten av klasserna NH10 men mest ni sju!

Denna dagen började allmänt dåligt med en försovning, en massa stress och irritation från gårdagens matteprov. Sen lägger sig mer saker på denna högen, men inte så att jag behöver ta upp det här. Jag kommer till skolan och får prata med er, vara med er. Allt är borta sådär, bara vips säger det! Det är rätt gött vad bra jag trivs med er och skolan, inte skolan i sig men ni fattar. I alla fall just idag och jag är på känsligt humör så visst, detta ska kanske tas med en nypa salt, eller två! Åter till ämnet... jag SER FRAM EMOT att gå till skolan för att få träffa er och andra i klassen men, ererer, men ja också de andra i klassen. Jag är så glad för att jag har fått lära känna er alla, det vill jag att ni ska veta! <3
Så därför skriver jag det här så att ni alla tvingas läsa min blogg, mohaha! Nejdå, men jag måste få ur mig detta! Vad har man bloggen till? Att få ur sig saker och ting! Eller det är i alla fall en av anledningarna till att jag har den.








Tycker om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0