NU NÄR DET BLIR TRIST OCH GRÅTT

Är det väl tid för lite semesterbilder? Kroatien var jag i!

Här bodde vi, precis intill staden och hamnen, mysigt!

Det badades mucho!

Vi var på marknad, uppskattades! Fast Theo ville bara till konsum! Varför? Jag vet inte!

Vi väntade på pizza och försökte ta en fin bild.. mamma blundar på mycket mer än hälften!

Förfallet hotell som jag och Isac var och kikade på!

Mammsen!
Theo simmar runt! Lycklig över att ha sett det fantastiska landskapet under ytan!

Livrädd för att se vad som gömmer sig under ytan, men det gick över!

En fin kväll då jag och Fisac vart ute och gick, åt klass och fotade! Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Hansan

jättefina bilder! dessa och dom bilderna på dig och isaco!

2011-09-18 @ 02:26:59
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0