GLAD ALLA HJÄRTANS DAG

Familjen och vänner tänker man lite extra på idag, då kommer jag alltid på mig själv med hur lyckligt lottat jag är! Världens mest underbara vänner och familj, det är vad jag har. Och jag är inte på långa vägar så tacksam som jag borde vara! "Jag har ingen pojkvän att fira med, buhuuu"(ganska lugnt med det detta året, det var mer förra året) "jag sitter hemma och är sjuk...buhuu", seriöst! Skärpning Malin och alla andra! Vi borde vara glada för det vi faktiskt har, so what om vi inte har en pojkvän och är forever alone. I´m fine with it! I alla fall idag, sen annan dag är det inte på samma vis, men kolla till de goda!
.
Jag vill bara säga tack till alla er för att ni står ut med mig, jag tycker så mycket om er allihopa! Tusen hjärtan på er idag! (tänk er att man drar ut människorhjärtan och kastar på er.. meheheh, kidding!)

Kommentarer
Postat av: Hännä

åh vad fin du är! VACKER!

massa hjärtan på dig!

2012-02-14 @ 19:28:23
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0