MIN HELG...

... är rätt så fullpackad!
Jag vet, visst är det intressant! Jag hoppas i alla fall att jag kan vara som killen i den gula båten och åka smärtfritt över min fullpackade helg! Kyrka, fest och mammas födelsedag + en massa plugg. Hur i hela friden hände detta? För några dagar sedan hade jag noll saker att göra och nu helt plötsligt allt! För att jag inte kan planera? Kanske! ÅH vad det är TRÅKIGT att läsa om detta, i know! Men sitt inte där och läs... gör något vettigt.. PLUGGA!
kramhej!

Kommentarer
Postat av: Sara

njuuut av att du har något att göra! jag ska göra jättemkt i helgen också... äta godis, kolla på tv och kaaaaaaaanske plugga. fullspäckad helg, ser du.

2012-02-03 @ 17:48:04
URL: http://unfixed.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0