GOTT NYTT ÅR!

Som de flesta av er vet så har jag spenderat nyår och dagarna kring högtiden i Jönköping.
Det har varit gött folk och riktigt bra möten på Unite12 i pingst! Här kommer lite bilder som jag
tagit från Veronika! Hehe!




Mat med fina människor!

Modevisning, Veronika trivdes på scenen!

Stort och fullpackat!

På väg mot mat!

Nyårsmaten med ett gäng snygga tjejer! Det är dem som jag har umgåtts med de senaste dagarna!

Jesus Loves Electro, mycket ös och mycket dans efter tolvslaget! Och efter ett friande, de ni!

Gabbe och flickorna!

Som Hanna skrev på sin blogg, trots allt detta roliga, vänner, firande av nyår, flashiga scener med coolt ljus, bra band med go musik så är det inte dörför över 1000 personer samlas tillsammans och har den bästa tiden av alla.
Vi samlas på grund av Jesus och det han gjort för oss, för att han älskar oss! Vi behöver inte uppnå något, det
finns inte några krav på oss, allt handlar om nåd och kärlek. En relation inte religion! Sånt fint är det!

Jag hoppas att ni hade ett riktigt bra firande och att ni får ett riktigt bra tjugo tolv!
Tack ni tre tjejer, med flera, för att ni gjorde det ännu mer awesome!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Unite var awesome, du är grym och Jesus är oslagbar. God bless you, puss!

2012-01-02 @ 22:54:35
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0