2011

PLUGG! (och känslorna om det) <3
Kroatien! Värme och bränna!
Alla dåliga webcam bilder och dessa är en av de få jag faktiskt blev nöjd med!
Grill med ett härligt gäng och fin bränna på mig och Annis-pannis!
Bella tog körkort och vi badade i havet! KALLT!
Dubble rainbow! En jobbig låt på huvudet i all evighet!
Favoritshortsen!
Harry potter, sista filmen kom ut och jag var inne i en hp-period, läste alla böcker mm!
Hejdå till Jakob!
Jag, Hanna och Jessica! Mest störda gänget ever, but i love them!
Började övningsköra lite mer ordentligt! Sen slutade jag igen... typ!
Hängde en del med gamla Paulisar på sommaren, riktigt mysigt! Dem är såå bra!
Räddade en katt tillsammans med Sara!
Elin 17! Power of 7 hemma hos Elin och har det fint!
Ida 17! Power of 7 gänget träffas igen!
Har medvetet glömt en del saker och omedvetet glömt lite andra saker! Till nästa år ska jag göra en ordentlig sammanfattning av året! Så de så! I alla fall så var 2011 riktigt härligt och jag fick lära känna många personer ännu bättre än innan och det var riktigt gött!!

Kommentarer
Postat av: Ida

åh malin, vad kul med så många bilder!! <3

2012-01-06 @ 19:01:42
URL: http://idanordsjo.blogg.se/
Postat av: Anonym

mumin tackar för ett fint år <3

2012-01-08 @ 00:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0