FÖR ETT ÅR SEDAN

Ville jag inte bli sjutton men det var okej! Jag bestämde dock att jag inte skulle bli äldre sen, aldrig bli vuxen. Då började jg tänka på hur det hade varit om jag hade dött innan jag blev arton och fick för mig att jag skulle göra det. Slog halvt vad med mig själv, men vi får väl se snart vad som händer. Imorgon kl 16:05 så har jag funnits i 18 år på denna jorden. Det är riktigt lång tid sedan! Ganska sjukt!

Nu ska jag få mig en god sömn för imorgon är det mycket som kommer hända! :)

Ångesten är här, jag kan dö... men det går nog bra! Jag har inget jobb, men det går nog bra, eller?


Kommentarer
Postat av: Hanna

det går bra, du lever och du är bäst, GRATTIIIIIIIIS!

2012-03-16 @ 00:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0