JAG HAR INTE ORKAT

Jag har inte orkat blogga och sitter nästan aldrig vid datorn längre. Facebook har blivit tråkigt och datorn förknippas med skolarbete. När jag väl ÄR inne på datorn är det när jag egentligen borde plugga eller ska börja plugga! Great! 

I alla fall så tänkte jag bara säga att min helg var mycket trevligt, sov inte ut... var i skolan på min lediga fredag, upp tidigt på lördagen för att åka till ssh och jobba i caféet och på söndagen vaknade jag tidigt och skulle fixa i kyrkan... men det var ändå kul! Höjdpunkten var dock middag hos Lisa-Fisa på lördagskvällen, gott och mysigt! Sen efter det cyklade vi vidare till en kväll med lite klasskompisar. Härligt värre!

Nu ska jag ta tag i min historia så att jag kan få njuta av min studiedag på onsdag!
gammal bild, men lite så är det! HAHAHAHAHHA - jag är SÅ rolig!

Kommentarer
Postat av: Hannan

sv: 1. thanks (:

2. inte? har du testat uppdatera, tryck f5?

2012-03-05 @ 17:55:32
URL: http://hansapansar.blogg.se/
Postat av: Elin Dahl

Vilken fin design du skaffat dig!

Och tack snälla Malin, dina ord värmer<3

2012-03-05 @ 22:36:45
URL: http://elinmariadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0