ÖVERRASKNING!

Jag har då de finaste vännerna! Sara och Benjamin fixade ihop ett födelsedagsparty för mig med hjälp av alla resterande vänner. Jag är SÅ glad och TACKSAM för alla mina vänner och gillar dom så mycket! Det var en riktigt lyckad kväll och vänerna tog sig tid att komma till mig. Och alla kom verkligen, så glad jag blev! En massa kärlek till er mina FINA vänner!

image description
Sara, jag, Benjamin och Joel!
image description
Jag och Lutantutan (Lütz)
Emma, jag och Jenny!
Jessica, minihanna och jag!
Anna, jag, Elin och Hilda!
Abbe, Filip, jag igen ja.. , Mask!

Här är några bilder från kvällen och jag är med på alla, känns lite dumt med haha! Så får det ju vara ibland! Tack för alla fina presenter och goda humör! Gillar er alla supermycket! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0