TACK OCH ÅTER IGEN TACK

Tusen tack till alla er som gjorde min dag helt amazing! Ja, jag tänker gå igenom den nu! Mest för att jag sjlv ska kunna kolla tillbaka på den!

Dagen började med fin sång och paketöppnande (takniska prylar hela högen) till mitt favoritväder - dimma. Havregryndsgröt åt jag och sen körde pappa mig till skolan. Efter skolan gick power of seven till Espresso House där jag blev bjuden på fika och fick ett fint halsband. Det var riktigt mysigt med en massa glada skratt och härligt prat. När vi kände oss klara stack vissa av oss till stan och kollade där jag hittade kvällens t-shirt. Härligt! Väl hemma var det bara att börja göra i ordning för släkten skulle komma, det var en väldigt mysig kväll med släkten, jag tycker om dom så mycket! Banjamin och Kjell kikade in om vilket också gjorde mig riiiiktigt glad. Efter detta åkte jag med min kusin till Lisa för att senare ta bussen ner till stan, komma in på tempel och sen ha min första kväll ute med Bellas gäng. Riktigt trevligt var det med det blev mycket bättre senare på Cardinal. Vi dansade hela kvällen, skrattade åt läskiga personer och sen bar det av hemmåt. Först gång sen cykel och sen gång. När jag väl kom hem ställde jag mig i duschen och kände mig uppriktigt glad, tacksam över alla fina personer jag har runt mig och tacksam över att jag överlevde mina 18 år. 

Texten är osammanhängande, men jag bryr mig inte, la mig halv sex och är död nu! 

Kram på er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0