BLOGGEN ÄR TILL FÖR ATT ANVÄNDAS

Skriva av mig måste jag göra nu! Maha! Du behöver inte läsa om du inte pallar!
Engelskaprovet gick inte bra. Det hade varit okej om jag inte några veckor tidigare kände att jag verkligen hade koll på dessa grejerna. Vi gjorde gamla prov under tidspress och allt vad det var, det gick BRA! Detta testet sög, ALLA (eller nästan alla i alla fall) tyckte att det var svårt. ALLA höll med om att NP-testerna var SJUKT mycket LÄTTARE. Varför gör man så? Vissa frågor ser det ut som dem satt upp för att man ska misslyckas på dem.

Nu sitter dem och gnuggar sina händer medan de låter hånskrattet flöda. Gör en segergest och snuttar på ett glas champagne "Detta året, detta året ska minsann ingen klara det!"

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, hoppas dom gnuggar sina händer så hårt så att det börjar blöda ;)

2012-05-09 @ 16:59:25
URL: http://idanordsjo.blogg.se/
Postat av: Hilda

Håller med dig till 1000! det MÅSTE vara så de tänkte

2012-05-09 @ 19:05:25
URL: http://hildanisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0