PLUGG OCH KAOS

klagerier och annat kul... du behöver ju inte läsa!
Mitt nya motto är nog kaos. Som ni alla vet (eller ja.. jag förvänar mig att ni vet det i alla fall) så är jag ALLTID ute i dålig tid med arbeten i skolan (förutom en historiauppgift i mitten av tvåan då).  Som ni också vet så har jag varit stressad och haft någon slags magkatarr som kaosat loss rätt rejält. Nu ska jag alltså inte stressa. Om jag stressar kommer illamåendet tillbaka, vilket jag hatar, och då slappnar jag av... kanske lite för mycket. Så nu är jag inte stressad tre dagar innan inlämningar och prov.. utan ungefär precis dagen innan... om ens det. Dock är stressen min enda insperation till att faktiskt göra något i skolan så det är rejäl kaos i mitt skolliv nu. 

Började plugga till biologiprovet på onsdagen, provet var på torsdagen. Det gick faktiskt rätt bra ändå! Och idag ska jag sätta mig och börja med Svenskan som ska vara inne.. idag. Skulle börjat igår men hade ingen motivation och jag var tvungen att göra ärenden på väla. Så idag äre köttadag! Sen ska jag göra ALLT i god tid!! ... javisst Malin! -.-

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du kan ju inte ha kaos som motto förstår du väl, KEEP ON KÄMPA!

Svar: Jaaaa!! :*
Malin Nyman

2012-11-09 @ 14:43:50
URL: http://hansapansar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0