GLÄDJE

Här följer en lång text om min gårdag, den är inte direkt intressant, men jag vill minnas så du behöver inte läsa om du inte är intresserad.

Igår kom jag hem helt utkörd från en jobbigt kemi-prov och en lång dag. Somnade direkt när jag kom hem, som tur var väckte pappa mig till soppan. Efter maten cyklade jag ner till mina favoritbarn. De är så gulliga! Aw-faktorn är sjukt hög. Fick spendera två timmar med dem, full rulle hela tiden, och kom hem helt glad och på något konstigt vis utvilad.

Väl hemma kommer pappa hem med russinfrallor (mina favoriter), skurna paprikor (röda och gula!!), ost och prickig korv! Alltså vi brukar ju ha pålägg hemma men man måste skära själv och det är jobbigt... så jag kokade te, tog fram religions anteckningarna och bredde mackorna. Sen hade jag och religionen en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0