SKRIVER AV MIG

Men tjenare! Här sitter jag och är snygg.Mår någorlunda bra också med tanke på allt illamående hit och dit. Hoppas det blir helt bra snabbare denna gången än de två månaderna som det tog att bli fri förra gången.

Nu har jag varit på hemgrupp/cellgrupp (vad ni än vill kalla det) och det är riktigt mysigt! Fint att ha så många vänner man kan dela både stort och smått med, samt äta en hel massa nutella med, hurray!

Tidigare idag var det skolfoto, som antingen blev bra eller helt fail. Efter dt hade vi någon framtids-tjosan som var intressant men inte alls så givande som jag trodde.

Nu ska jag knipa igen! Kram!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas verkligen att illamåendet ska gå över! Vet precis hur det känns,inge kul alltså! :(

2012-10-01 @ 23:14:20
URL: http://johannascorner.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0