HEJ

Jag gillar när Elin skickar meddelande och skriver kom nu så ska vi träna, det är så himla bra, det må jag verkligen säga. Så bra så att jag helt glömmer bort att jag är förkyld. Det kommer man på sen när man kommer hem på eftermiddagen, roligt. Ett step pass hade suttit så fint idag men jag PALLAR INTE bli sjuk igen. Så, nu kanske jag ska klaga lite mer här eller gå och anmäla mig till några högskolor, betala balen, göra tusen matte & fysik -uppgifter eller skriva på kemi & biologi rapporterna... jag vet inte... klaga låter nog rätt gött ändå! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, och jag som tycker att jag har mycket att göra i skolan... :( Usch!

Svar: Sämst! :((
Malin Nyman

2013-04-15 @ 19:53:38
URL: http://johannascorner.weebly.com
Postat av: Elin Dahl

Tur det blir boxning på torsdag då!!! Dags att SLUTA vara sjuk och BÖRJA träna :D

Svar: Jaddådååå då kör vi!
Malin Nyman

2013-04-16 @ 23:35:57
URL: http://elinmariadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0