HEMMA

Tänker ta allt i ett inlägg, spännande! 

Mitt plan var sent, Isac fick vänta mer än en timme på flygplatsen, jag tyckte så synd om honom! Men det var riktigt kul att se honom igen! Sen åkte vi förbi pappa i Malmö och sa hej, fastnade i en lååång kö och kom hem riktigt sent. Vi kom hem och sa hej till mammsen och Theo, som jag knappt visste hur jag skulle bete mig mot... han har blivit SÅ lång.. inte samma Theo, det var så kul att se dem igen. Vi slängde i oss mat och stack till kyrkan för att träffa alla där och det var suuuperhärligt! Åh åh åh! Så himla kul att se alla nära och kära igen! Åh vad roligt! 

Sen ska jag inte gå igenom alla dagarna ika mycket, under helgen fick jag träffa underbara Erik och jag fick träffa min Bella, senare fick jag en lång kväll med Filip, Fredrik och Abbe, så härligt! En tågresa till Lund med Jessica för att träffa Hanna! Fick pratat en massa med de två tjejerna och ÅHH vad jag tycker om dem! En eftermiddagsfika med Hilda, Lisa och Elin! Så härligt!  Verkligen! Massa mer! Nu ska jag försöka lägga upp några bilder också!
 
Maten när jag kom hem, så god! 
Kärt återseende! Molly! <3
 
Julmiddagen, en del av den i alla fall! Revbenen var SÅ goda!
Morfar när han läser julevangeliet! Han är så söt! 
 
Theo i sin nya filt på julaftonsmorgonen.
Malin har lagat Arroz de Cubana till la familia y Johanna! Uppskattat av alla utom Theo! 
Träffade Emma och Kjell efter jag var på födelsedagsfirande av Farmor. Kul att se dem! 
Spelkväll och Li gjorde en cool fläta på mig 
Elias, My, Li och en Helena! Så n att hon såg väldigt uttråkad ut, vilket mycket väl kan vara för här har vi gått igenom reglar 2 h och spelat ett tag på det! 
Emma, Malin, Rebecca på min enda utgång i Hbg denna gången, så himla kul! Var med Erik och hans kompisar också!
Erik och hans kompisar, här ärNils! Han är världens snälaste kille! Roligt tycker jag! 
Denna ser man inget på men jag var ju tvungen att ha med en bild på Erik! kvällen innan jag åkte så gick vi en runda och sen satt vi och snackade en massa på mitt rum! Har verkligen saknat att gå ut på mina promenader med honom och snacka om allt mellan himmel och jord! 
 
Sen skjutsade hela familjen mig och Emma till flygplatsen, jag mådde asilla som alltid när jag är orolig! Har dock börjat bli bättre igen, men iaf! Jag och Emma åt en bulle och började senare gå mot vår gate för att flyga vidare mot London! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0