JULFIRANDE

Nu har jag firat jul för första gången. Det var julmiddag då alla skulle ta me sig någon juldisk från sitt land. Jag gjorde köttbullar som blev helt ok! Det fanns det en massa annat gott och jag blev så mätt så att jag inte kunde kolla på alla efterrätterna utan att må lite illa. Fick dock med mig lite hem och det var SÅ gott! Förutom att allt var gott så var det också trevligt att se alla en sista gång för att sen skiljas åt pch ropa Merry Christmas! Blev en del julstämning då faktiskt! 
 
På eftermiddagen kollade jag på Jan när han uppträdde i kyrkan med en massa jullåtar. Så söta! Och när de sjöng "we wish you a Merry Christmas" så kollade han på mig, vinkade och gjorde tecken att lyssna! Sen när de gick ut var han överlycklig och frågade om jag hörde den låten! Så söt! Gör upp för förra veckans katastrofala beteende! Bon Nadal! 
 
 
 
Ser kanske inte mycket ut för ögat! Men mysigt och gott!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0