ALLA HJÄRTAN

Har ju sjukt många små hjärtan runt omkring mig men denna dag fick man tillbringa med vissa. Härligt! 
 
 
På onsdagen fick jag ett fint kort från Marcus, lite gulligt av honom fakiskt! På torsdagen vakade jag upp till en fin video från Sara, åh! :') Så jag stack tidigare till stan, köpte choklad och stack till Jensens för att ge Sara lite kärlek i form av choklad och kramar! Dagen fortsatte med ett äckligt spanskaprov, haha, men det var väl kul det också... nej! Sen var det SJUKT god mat på Ebbas. En lång tågresa med härliga människor och telefonspelande, härligt. En SJUKT SEG föreläsning med massa godis.
 
Hanna var i Lund (hurra) så jag åkte tåg med henne och Anna till Höör där jag sedan myste hela kvällen med Hanna! Hon har en så härlig familj också! Vi åt god mat, gooooood kladdkaka (dock godare dagen efter, roligt), kollade friends och hade det mysigt! 
 
Alltså en väldigt härlig dag och det bästa av allt är ju nästan att jag knappt mådde illa alls på alla tågresorna både igår och idag, hem från Höör. Tack Gud för det!
 
(sorry Hanna, hade ingen annan bild på oss från kvällen såååatteeee.. ja! men du är vacker!!)
!

Kommentarer
Postat av: Hanna

<3

2013-02-17 @ 22:45:43
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0