SOM VANLIGT DÅRÅ

När jag behöver plugga, skriva något arbete på datorn. Då tar jag alltid upp bloggen och gör ett eller flera inlägg. Varfr är det så? Jag är rätt dålig på att blogga annars men då när jag har som minst tid.. då ska jag alltid klämma in något litet fint.
 
Aja, en update med livet för Malin! Ja vad kul! Jag går i skolan ,kompleterar och jobbar till 18 varje dag på konditoriet. Har inte tränat en enda dag. Igår stack jag hem till Rickard och spelade spel med Jessica, Gabriel och Jonatan! Hurra! Idag gick jag på Ida,Lisa och Theodors slutkoncert på Dunkers! ÅH.. vad de är duktiga!! Och jag som är helt frälst i piano dog nästan när de två sista personerna spelade. HELT! SJUKT!
 
Nu har ni i alla fall lite koll... och jag mår BRA! EN hel massa bra. Dock har jag börjat få en massa finnar, känns lägligt när det är bal om mindre än en vecka, yay!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0