ALLTSÅ

Idag mannen, massa saker som har den hänt. Först och främst, jag färgade ögonbrynen... Haha!!! Nej, det blev faktiskt bättre än förra gången då jag hade färg kvar i huden i flera dagar efter och såg ut som ett miffo. En dag efter den färgningen så åkte jag hit. Förvånar mig fortfarande... Fula ögonbryn, inget smink, nytvättat hår (direkt uppsatt, fortfarande blött när jag kom fram) och halvslafsiga kläder. Galet. Sminkar nästan aldrig mig här faktiskt, så himla skönt. Här är man fin för den man är!! :') .... Blond! 
Shit vad jag flyger iväg. Var iaf på Aweken idag, det var en massa lovsång, så härligt. Bland annat oceans var med, denna låten har jag velat höra på Hillsong rätt länge men den har aldrig kommit. Så kom den idag! Hej, hå, hurra! Annars var där hemskt mycket trevligt folk också, fick sällskap av en kille en bit på vägen. Aj aj aj säger jag! Min spanska suger och hans engelska sög, så det samtalet var... Intressant! Vi försökte iaf och det är ju kul. Bra att lära känna sådana människor så att man tvingas lära sig Spanska.
Sen var jag nästan på väg ut ikväll bara för att Bruno Mars ska till Sutton efter sin konsert i Badalona. Coolt. Badalona... Så dålig fantasi de har där i trakterna. Ändrar bara om bokstäverna lite, sätter till eller tar bort något. Tjo heej!



Glömde säga att jag hade en cool fläta som jag sen fick coola lockar av, allt för mig... Hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0