IKEA

Idag åkte jag, Satu och Emfin till IKEA. Taggade upp över öronen var vi när vi förväntansfullt gick fram till restaurangen. Först ser vi priset, dyrare än i Sverige, 6 e. Aja, det är väl inte allt i världen.... Vi går fram och de lägger upp köttbullarna, sen har de bara pommes... Så det blev köttbullar, pommes, vattnig sås och goda lingon. Sämst! Fick iaf med oss lite annat nice men maten vart inte så bäst som vi hoppats på! 





+ lussebullar och mögelost (varför där? Jag vet inte....) 

Jag var så himla glad idag för det regnar, mycket. Så härligt! Jag älskar det här! :') 


Man blir paff när man kommer till sådanahär ställen för man ser helt plötsligt himlen. Det är inte så att man saknar den i stan men när man helt plötsligt ser så mycket och får så mycket ljus! Det är härligt! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0