TVÅ NYA KÄRLEKAR

När jag började kolla på The it Crowd så blev jag kär i hans dialket, jag älskar den. Så är det bara. Ingen kan ändra på det. Han är också så charmig på något vis. Men när jag förra veckan såg Bridesmaids så dog jag lite. Han är så fin. Usch vad jag föll. Även för denna andra, kollade Thor igen och har en Emma som konstant påminner om hur snygg han är. Sjukt ändå. Han verkar också snäll, på riktigt. 
 
     
 
 
Gillar dock inte Jen, alls... typ... men var tvungen att ta en gifen eftersom att DET avsnittet är det bästa som hänt mig. Seriöst. Om ni inte kollar The IT Crowd eller har sett det så MÅSTE ni göra det. Nu. Det är så himla kul och det finns inte så mång avsnitt så man kan inte bli för fast i det. hurra! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0