HALVSERIÖST

Idag händer inte mycket, lite fights, pratstund med en gamling som var söt men lite läskig, hoppas att han bara är söt imorgon när vi antagligen träffas igen! Aja, varit barnvakt och då gör man inte mycket. Imorgon ska dagen börja med en liten löprunda med Sattu. Spännande att se hur det går ja, det tycker jag också! Sen är det ju snart helg, hurra! 
 
Men seriöst... Det ska man ju tänka. "bara 5 dagar kvar...", "4 dagar kvar" "åh, nu har hälften gått.. wohoo...." Aja, får jobba på det, göra ännu fler roliga saker på vardagarna! Men jag menar bara.... man kan ju kolla många fler serier på helgerna.. haha! Jag är roligast på denna planeten, jag vet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0