MÅNDAG

Upp på morgonen för att gå ner till stan och sen kolla affärer, hittade inte något... sen gick jag hem tog hand om barn och fick sluta tidigare, kl 18. Mötte upp med m&p för att ta metron till slutet av ramblan ch gå ner till ett köpcentrum där vi skulle kunna fynda något litet. Pappa hittade två par byxor en ascool jacka/kavaj medan jag och mamma gick tomhänta därifrån. Roligt tycker jag! Barca-tröjorna kostade 85 (?!?!!?!?!?) är inte det hur mycket som helst? (????!?!?!?!) Aja, sen gick vi längs havet såg en massa fina restauranger tänkte hitta en speciell, som låg inne på en smågata med lysrör och en massa spanjorer. Spanjorerna bådade gott tyckte vi och där åt vi. Så gott det var alltså, för en hyfsat billig päng och ingen konstig känsla i magen efteråt som man kan få på vissa ställen. Bästa stället. Servitören var snäll och pratade spanska genom allt och bordsgrannarna pratade med oss en del och var väldigt trevliga. Härligt ställe, dit vill jag gå igen! Vinet var grumligt och serverades i vanliga glas, schabbig känsla men gott. Kul upplevelse. Har inga fina bilder, men ni kan väl tänka er det! En tevlig kväll med föräldrarna! :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0