CARNEVAL




Carnevalande över hela förra veckan! Fy vad häftigt! Vi såg även tåget och det var ju sjukt det lilla man såg i alla fall! Kul att se alla olika människor också, de går verkligen all in! Att hämta hämta Jan på skolan var kul! Kom till skolan och där man går in är det en glasad vägg till en av matsalarna. Poliser i salen. "Vad i hela friden har de där att göra" tänker jag snabbt! Sen känner jag igen en polis, sen en till och förstår först då att det är lärarna som klätt ut sig! Så himla bra utklätt, allihopa! På skolan hittade man också treåriga prinsessor, ninja turles, batmans, supermans, Peter pan, tigrar... Massa saker! Små bin! Så söta de var! Och det var inte en enda som inte hade en dräkt! 

Detta är mina dåliga försök till något! Glömde ID när jag skulle ut med spanjorerna, så blev inte mycket med det men på lördag blev det en hel massa ashärliga tyskar och även en del hängande med dem på söndagen i Sitges! Bästa helgen på länge faktiskt! 


Kommentarer
Postat av: Hannan

åh nej vad roligt det verkar! snygg är du också :*

Svar: Verkligt kul!! Tack du, detsamma!! <3
Malin Nyman

2014-03-04 @ 17:39:54
URL: http://hansapansar.blogg.se
Postat av: Elin Dahl

Din outfit! *smiley med hjärtan som ögon*

Och jag är så avundsjuk på dig, det verkar vara så roligt att vara au pair!!

2014-04-02 @ 11:03:06
URL: http://elinmariadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0