SVENSK KVÄLL

 
Strand - katalonsk historia + dålig engelska - OMM med svensk fest
 
Har inte tagit många bilder kan jag ju säga men denna dagen var fartfylld, varit på vift exakt hela tiden! Träffade en kille från tinder bara för att öva engeska med honom, det var ändå kul men fy så hemsk engelska, haha! Hade varit enklare på spanska. Men det var ändå trevligt. Hem och duscha, äta, byta om och dra till OMM.
 
Emfins kompis Emma hade anordnat hela denna svenska kvällen med hjälp av hennes finska vän. Antagligen har det aldrig varit så mycket folk där. Känner inte Emma bra men är ändå stolt, coolt att man kan fixa ihop sånt som blir så lyckat. Roligt!
 
och här ser ni mina mediciner och en del av rosen jag fick av pappan, fint är det! 
 

Kommentarer
Postat av: Hilda

Jag döööööör så snygg du är människa!!

Svar: Du är för fiiin du!! Jag kan få in vinklar ibland! haha!
Malin Nyman

2014-05-05 @ 09:37:02
Postat av: Louisa

Snygg Malin! :D

Svar: Tack Louisa! :D:D
Malin Nyman

2014-05-06 @ 12:03:45
URL: http://louisad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0