UPDATE

Halloj på er! En liten uppdatering kanske hade suttit bra?
Helgen blev väldigt lugn och på måndagen gick jag en lång promenad med Jaime där vi fick stoppa på vissa ställen och ta skydd från regnet som bara öste ner på oss och våra läderjackor. Inte bästa kombon men det har inte regnat på hur länge jag kan minnas så varför skulle det göra det just då? Härligt var det i alla fall.
På tisdagen så passade jag barnen och de somnade snabbt så det var najs!
I onsdags tog jag det lugnt, tänkte ut och springa och vara nyttig men stannade hemma, pratade med m&p och åt pipas. Bra!! 
Igår träffade jag i alla fall Emfin på vårt favvoställe och pratade en massa, det var trevligt! Denna helgen är jag mer taggad än förra så nu håller jag tummarna för en lyckad helg med en fin solbränna, för den kan väl komma snart? Bara sådär helst! 
 
Just nu sitter jag instängd på mitt rum och väntar på att husägaren ska lämna så att jag kan göra frukost och äta i lugn och ro! På tal om lugn och ro... Har ju aldrig bott i lägenhet förut och usch vad det kan gå en på nerverna. De har byggt i lägenheterna ovanför assslänge nu och SOM det låter, jag sitter med min dator, med hörlurar i, och kan inte höra ett dyft av vad de säger/sjunger. Jag kan dock sova med oljudet på någon konstig vänster. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0