FÖR ÖVRIGT

Gissa varför jag hann blogga nu? Jo precis... jag sitter vid datorn och pluggar.
Fick U på sista uppgiften innan sommarlovet så den ska göras om och skickas in igen och då passar ju bloggen bra när man är en så bra prokastinerare som jag.
 
Så här kommer en liten Malin-update:
 
Just nu jobbar jag på Rusthållargården i receptionen vilket verkligen har varit superkul. Denna helgen har det varit stort amerikanskt bröllop och en hel bunt glada människor. Väldigt kul helt enkelt. Fick även reda på att vissa som jobbar där känner jag sen innan, roligt! 
 
När jag inte jobbar på Rustis är jag en del på Thores och hjälper Yvonne med eftermiddagarna vilket är mysigt för då får man lite tid att prata med de söta stammisarna.
 
På fritiden blir det typ att jag hänger i Nyhamnsläge där jag och Erik har börjat känna en längtan att försöka oss och bli tre. Vet inte varifrån det kom, det ligger så mycket ansvar i det men vi känner att det är dags, vi längtar så mycket efter en liten Pingvin. Seriöst. Det är nog det sötaste, mest klumpigaste och bästa djuret någonsin.
 
Okej, ska sluta så... men nu vet ni! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0