Senaste Inlägg

Jesus, my homie.

Är vad jag skulle vilja säga om Jesus.
Jag älskar honom, fast det kanske är att
ta i. Jag har ingen aning om ifall att jag
älskar honom, eller bara gillar honom.

Saken som är säker är att jag aldrig
skulle kunna klarat mig utan honom
vid min sida. Han lyser upp min dag
och ger mig nytt hopp.

Ibland är det svårt att vara kristen,
det tar på krafterna. Men det tar på allas
krafter att ens leva i denna värld. Allt
vi ska leva upp till och göra. Det är
helt insane.

Med detta inlägg vill jag mest säga
att Jesus är bra och ja, han är samma
som Gud och den Heliga Ande. Jag
gillar Jesus en massa, vill lära mig
att älska honom fullt ut och följa honom
fullt ut.

pusshej

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Testing -

Jesus, my homie.

Är vad jag skulle vilja säga om Jesus.
Jag älskar honom, fast det kanske är att
ta i. Jag har ingen aning om ifall att jag
älskar honom, eller bara gillar honom.

Saken som är säker är att jag aldrig
skulle kunna klarat mig utan honom
vid min sida. Han lyser upp min dag
och ger mig nytt hopp.

Ibland är det svårt att vara kristen,
det tar på krafterna. Men det tar på allas
krafter att ens leva i denna värld. Allt
vi ska leva upp till och göra. Det är
helt insane.

Med detta inlägg vill jag mest säga
att Jesus är bra och ja, han är samma
som Gud och den Heliga Ande. Jag
gillar Jesus en massa, vill lära mig
att älska honom fullt ut och följa honom
fullt ut.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0