Senaste Inlägg

Matt 7:7

Be, så skall ni få, sök så skall ni finna.
Bulta, så skall dörren öppnas. Ty den som
ber, han får, och den som söker, han finner,
och för den som bultar så skall dörren öppnas.

Detta är ett bibelord som jag verkligen gillar.
Den ger en hopp på någon vis och påminner
om oss att om vi ber så är allt möjligt. Och om
vi knackar på dörren till Jesus så kommer han
att öppna. Om vi öppnar dörren till våra hjärtan
så kommer han att flytta in till oss.

Det är härligt att han har lovat så mycket.
Och jag tror att han håller det, ibland ser man
bara inte det. Men Gud är i alla fall awesome!

PUSSHEJ


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Testing -

Matt 7:7

Be, så skall ni få, sök så skall ni finna.
Bulta, så skall dörren öppnas. Ty den som
ber, han får, och den som söker, han finner,
och för den som bultar så skall dörren öppnas.

Detta är ett bibelord som jag verkligen gillar.
Den ger en hopp på någon vis och påminner
om oss att om vi ber så är allt möjligt. Och om
vi knackar på dörren till Jesus så kommer han
att öppna. Om vi öppnar dörren till våra hjärtan
så kommer han att flytta in till oss.

Det är härligt att han har lovat så mycket.
Och jag tror att han håller det, ibland ser man
bara inte det. Men Gud är i alla fall awesome!

PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0