Senaste Inlägg

Bilen till Väla.

Hej på er alla underbara människor. Idag testar jag lite.
Jag är så sjukt trött på hur bloggen ser ut och vill fixa till lite.
Det är nästan som att möblera om i rummet eller byte frisyr, man vill ha förändring.
Och i detta fallet är det ju såklart även för att slippa ifrån plugget.

Idag har jag inte gjort så mycket alls förutom att vara i skolan då.
Jag slutade dock efter lunch, drog till birgers med Hildisen och fixade käk som
vi senare tog med hem. Det var göttans det, för jag har nygg upptäck
en sjukt god sak. Kycklingsalladen med en speciell dressing.. ehm.. MUMS!

Jag borde egentligen plugga men det pallar jag verkligen inte nu...
lång dag i skolan ju! Ända tills kvart över elva, oh, poor me!
Men nej, matten måste göras och det även svenskan.

Mitt liv leker med sig själv och läxorna i alla fall, äh, jag överdriver,
vi har faktiskt inte så mycket att göra i skolan. Typisk NV-barn att
klaga över exakt allt när man får ett tillfälle. Varför? Jag menar...
folk gillar ju inte direkt dem som klagar?

Sista saken jag säger nu är... om man går Nahum så blir man antagligen
hjärntvättat. Asså, på riktigt! Jag tänker miljö hela tiden. När det kommer till
andra, inte mig själv. Viktigt det ;) Men asså, i affärer och överallt.
Fy vilken pain in the ass jag kommer bli då.

Pusshej

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Testing -

Bilen till Väla.

Hej på er alla underbara människor. Idag testar jag lite.
Jag är så sjukt trött på hur bloggen ser ut och vill fixa till lite.
Det är nästan som att möblera om i rummet eller byte frisyr, man vill ha förändring.
Och i detta fallet är det ju såklart även för att slippa ifrån plugget.

Idag har jag inte gjort så mycket alls förutom att vara i skolan då.
Jag slutade dock efter lunch, drog till birgers med Hildisen och fixade käk som
vi senare tog med hem. Det var göttans det, för jag har nygg upptäck
en sjukt god sak. Kycklingsalladen med en speciell dressing.. ehm.. MUMS!

Jag borde egentligen plugga men det pallar jag verkligen inte nu...
lång dag i skolan ju! Ända tills kvart över elva, oh, poor me!
Men nej, matten måste göras och det även svenskan.

Mitt liv leker med sig själv och läxorna i alla fall, äh, jag överdriver,
vi har faktiskt inte så mycket att göra i skolan. Typisk NV-barn att
klaga över exakt allt när man får ett tillfälle. Varför? Jag menar...
folk gillar ju inte direkt dem som klagar?

Sista saken jag säger nu är... om man går Nahum så blir man antagligen
hjärntvättat. Asså, på riktigt! Jag tänker miljö hela tiden. När det kommer till
andra, inte mig själv. Viktigt det ;) Men asså, i affärer och överallt.
Fy vilken pain in the ass jag kommer bli då.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0