GODMORGON

hinner typ inte blogga alls för jag vill bara vara ute hela tiden.
ska ut nu snart igen, men kände att det skulle vara skönt att skriva av sig lite.

igår tog jag i alla fall mitt första dopp, simmade runt något simtag och försökte andas normalt.
havet är nog det bästa som finns, att bada i vårt öresundvatten på råå är det bästa!
finns det något bättre?

i alla fall så var jag på möte igår också, HÄRLIG stämmning, Jesus är uppstånden.
Ifall ni aldrig varit på ett sådant möte, åk på ett, det är bara ren glädje. Fy så härligt!

pusshej

Kommentarer
Postat av: hannapanna

åh haaaavet <3

måste säga att jag är impad över att du har badat, redan! :O

2011-04-25 @ 20:17:22
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0