GÅRDAGEN!

Först av allt blev jag riktigt glad över det förra inlägget, tack så hemskt mycket!!
Nu tänkte jag lägga ut lite bilder från dagarna (vill hela tiden säga helgen men det är ju fel).
Fick dem från Jessica som jag förövrigt hade väldigt kul med tills hon försvann... kul!



Lite lagom blöta efter att ha spelat fotboll i regnet!

Seriöst, jag är riktigt stolt över mina fina tjejkompisar! Snygga är dem också!

Hehu, säger inte så mycket mer... oss i tecknat! Kanske inte! ;)

Det var ett härligt dygn vi spenderade tillsammans! Med alla ungdomarna och sen bara oss!
Fotboll, VÄRSTA SPRÅKET (JAJJAJJA, äääntligen), Råå Vallar, nattpromenad, helt enkelt great!
Och såklart med två bra och muskliga tjejer!

Kommentarer
Postat av: hannanananananana

hahaha we make a great trio! riktigt härliga dagar har jag haft ! :D

2011-07-20 @ 14:54:33
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0