MÅNDAG OCH SÖNDAG

Dessa dagarna var jag på Råååååå... på Rååååå... Råååå!
Inte på Friiiaaaa, Friaaaaa... eller Gröningeeeeen!
För man ska va på Råååå, på Rååååå... på Råååå!
Där får man blöööta sitt hår .. och gå utaaan smiink och vara otränad...
Rååå, på rååå!
Jag tror ni fattar poängen! Råå äger!

Nej men till de allvarliga! Jag blev fett surprised! Springer i vattned och det är VARMT? Japp!
Behagligt varmt dessutom.... 11 grader för två veckor sen och nu... 18! GÖTT!!!
Inga entimmars bad än , en halvtimme passar bra... so far.

I wish you all en hel massa havskärlek så att alla kan bada med mig all summer long!
Så om ni vill träffa mig i sommar så vet ni var jag finns! Vi ses på Råå!
Tror iaf man ser Linnea och Jessica där, hoppas på det!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Mig kommer du självklart att se :D hihi!

2011-06-08 @ 20:07:04
URL: http://linneaastrahle.blogg.se/
Postat av: lydia

och detta säger jag bara för att göra dig lite avundsjuk- det är 29/30 i vår pool nu, på cypern! moahhaha :) 18 är galet kallt!

2011-06-09 @ 23:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0