LOOK AT ME

Okej, detta är normalt...



Detta är för den som har ett öga, tex mike i Monsters Inc...


Men sen tycker ju vissa andra att det är kul att göra s¨mot mig nu, usch vad elakt...
Jag har två ögon!!

Åt på... MAX (?!?!?!?!!) men Hilda idag, det var trevligt och ovanligt!
Kom hem för ett tag sen och satte mig direkt för att kolla vänner, det är så bra! Alla borde se det!
Sen borde jag plugga lite så att jag slipper ha fullt upp hela nästa vecka men ajaa, det kan jag ta sen!

Men nu ska jag kila... för att kolla mer vänner!

pusshej

Kommentarer
Postat av: hannapannaa

yäy vänner! Keep up the good work! :D

2011-05-13 @ 20:20:47
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0