LÄS INTE DETTA, KLAG, KLAG, KLAG!


flätan är made by carl, lite lagom stol han var över det.

Hur lyckas man... hur lyckas jag? Nej "man" låter bättre då jag alltid lyckas med sånthär.
VG i fysik, fick komplettera för MVG, får en sjuuukt enkel fråga som jag såklart tror att jag
gör fel på eftersom att den är så enkel och måste ändra på. Jag är bäst! Ännu ett VG, you
go Malin! 

Allt man var bra på innan i höstadiet och tyckte var kul är man sämst på nu och därför blir
det inte lika kul. Det är tråkigt att det ska vara så. Men jag vill inte vara så. Jag VILL INTE
VARA SOM JAG  ÄR NU... "Hej jag heter Malin och är en VG-tjej på 17 vårar. Vem är  du?".

Typ där ska jag sluta klaga... men som sagt bloggen är till för att få ut sånt här och det känns
bättre efter att jag skrivit av mig lite. Tack och lov för det men synd om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0