HELG

 
Helg i Canovés nu innan Jul kan vara rätt så mysigt. Iskallt (på kvällen när man ska sova), men mysigt. Barnen har ridit två gånger, vi har varit ute och promonerat, vi har matat hönsen, lekt med grannens hunadar, kastat flygplan, ätit god mat, varit på donken (där jag INTE åt. pga de dåliga upplevelserna av donken i bcn, HA), ätit traditionellt julgodis och suttit i solen en massa. Jag och Leni åkte in till Cardadeu också för att fika med Rosa (en vän till Leni) och hennes dotter Christina vilket var väldigt mysigt. Jag tycker om Christina och Rosa och de är bra på engelska så det är kul! Helgen slutade med Hillsong där jag sprang på två svenska tjejer och jag fick sällskap av den ena halva vägen hem så det är gött! Bra helg alltså!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0