HUNGER GAMES

Såg den filen igår, den var bra. Fick under hela tiden försöka andas lågt för jag var helt torr i halsen och hade bara lite vatten som inte ens hjälpte så bra! Filmen var dock mycket bra, sjukt mycket bättre än första! Jag gillar den! :) Sen skulle jag ta mig hem, det gick tåg halvvägs sen slutade dem gå och jag gick i 40 min, med feber och en torr hals. Vaknade två gånger denna natten också! Aj aj! Jag är så rädd när jag är sjuk! Så himla rädd. För nu är det i halsen och det är tyngre att andas och det är det läskigaste som finns. Får Skypea med mamma och pappa som får lugna mig eftersom jag är i bcn själv i helgen! Kan dö hur många gånger som helst då! ;) 


Y ahora hace muuuuucho frío aquí. Llevo mi chaqueta de Navidad (jan dice que es Navidad u no invierno pero yo no se) okej... Det är kallt, man fryser. Jag är varm i denna jackan när det är -5 hemma men här går det inte ens i 12 grader! Haha! På grund av fuktigheten antagligen.

Förresten, igår var Leni så gullig mot mig och köpte hem saker från IKEA! Aw! Typ gifflar och julmust ... Mums! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0