DET ÄR ÄNNU EN GÅNG HELG

Idag blev det helg och jag åkte in till stan direkt efter jag hade slutat. Jag tänkte betala för kursen i Såanska som jag skulle börja på måndag men såklart så fanns inte kurserna på den tiden. Blev så sjukt besviken. Detta suger faktiskt för jag måste ju lära mig spanska om jag bor här! Hallå liksom! Det är bara fem månader kvar dessutom! Detta kräver mycket tid! Ujuj! Aja, sen träffade jag Jasmine pch Satu, vi tog en fika pch snackade om en massa kul saker. Efter det trånade jag, det blev typ två timmar på gymmet för min träningskompis var sen och jag tänkte att jag lika gärna kunde stanna kvar med henne när hon väl kom! På kvällen blev det en bar och sen kollade jag på frozen! Asbra film ju! Älskar snögubben! :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0