HOLA

 
 
Ja, jag lever än! Hurraaaa! Tänkte lägga upp en inlägg om lite saker från helgen men tänkte vänta på att någon bild kom ut på piums hemsida, men nej det gör det ju aldrig. Kan ju vara så att jag kollar fel eller att de tagit bort mig för att jag är för snygg.. man vet ju aldrig! Hade i alla fall i fredags en myskväll med Satu där vi åt pizza och drack lite angria innan hon skulle till stan, vilket jag skippade för jag hade tvätt på lördagen och för att jag inte pallar gå ut kl 23. Uhu! 
 
Den svarta tvätten gjordes på Lördagen (den andra är än inte gjord) sen åts det lite mer och jag träffade någon mer finska samt en från litauen och en från polen! Rätt kul faktiskt! Sen mötte vi upp Emfin och Snaedlis och fyyy som jag saknat dem, blev så himla glad över att se dem igen! De är de bästa flickorna, så himla fina är dem! Åh! Aja, Emfins vän från Sverige var också med vilket var väldigt trevligt! Vi satt på en bar och sen drog vi vidare till Opium. Musiken sög, folket var inte så kul.. alla var inte så taggade. Jag var fett taggad på att dansa men det blev bara bajs. Vi stannade ändå kvar, träffade några trevliga killar musiken blev bättre, vi dansade och hade askul! Slutet gott llting gott.
 
 
Söndag.. chill chill chill... Jag och Satu ville hitta en mc Donald's och jag fick den brilljanta idén att följa Yelps instruktioner... Aldrig igen. Den ledde oss ut bland halft nerfallna hus och vi tvivlade starkt men tänkte att "no pasa nada" och gick dit i alla fall. Fanns inget där. Åkte till stan och gick på rean istället. Mycket bättre. Dock var satus rygg helt förstört och när jag träffade henne i måndags kunde hon knappt gå, usch! Stckars tjej! 
 
Måååååndag, woop wooop. Gick med Satu och hittade ett bibliotek, finaally.. men sen var det ju stängt åklart. 

Tisdag... Hände typ inget...jo.. la mig fett tidigt och skypade faktiskt med mammsen vilket var riktigt trevligt! Och juste... på minipausen gick jag till biblioteket igen och lånade mig lite böcker, yay! Ska lära mig spanska och bättre engelska! Hurra!

Onsdag (idag) vaknade 6:15 av mig själv för jag la mig tidigt. Steg upp vid 7 och begav mig halv åtta iväg till gymmet, woho! Var där ett tag, skyndade hem, duschade, träffade en trevlig tysk tjej, hem, ta hand om barn, paus.. träffade den gamla mannen med hunden som numera lär mig spanska, barnen igen, äta massa gott, träffa Becca och sen hem och sätta mig frmför datorn för att på något sätt summera dessa dagarna för både er men även för mig.Måste också säga att denna dagen så har alla tre barnen varit sååå snälla och jag har haft roligt med dem på riktigt. Detta är en unik känsla i barcelona med barnen Cardona men vissa dagar är bara guld. Vi byggde koja och lekte en hel massa lekar! De var nöjda och belåta helt enkelt och då är jag också det!

Vill  ursäkta för en sak, det är min avsaknad av vissa bokstäver, punkter, komman mm... Skriver som en kratta, jag vet det. Men det är som det är för jag är både trött och dålig på svenska! Pallar inte när jag läser era bloggar och de är så fina och genomtänkta. Jag är jag, en medelmåtta... intre riktigt bra på något. Soy Malin.
 
 
 
nej, kan inte vända rätt bilden för har inte tid! godnatt världen! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Dahl

du är ju bra på att vara du!

Svar: Du, det vet jag sjölv inte ibland för är så vilsen i mig själv! Men haha, ibland så! Tack det var faktiskt smart sagt!! Du är fin du Elin!! Puss på dig! :*
Malin Nyman

2014-01-16 @ 23:05:27
URL: http://elinmariadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0