OKTOBER RINGDE HAN OCH SA: NU FÅR DU KOMMA HEM

Så jag sa till de i lägenheten och sen fotade jag rummet och det gavs ut för uthyrning. Emelie kom och hälsade på, så mysigt, hon tog även med en väska hem - life saver! Hängde med Felicia på TGB och vi gjorde salladen från La Fianna. Sen hängde vi mer med Malin och Annie, när jag säger vi så är det såklart jag och Aya då vi hängde typ varje dag. Tog några öl med Martin och hand dåvarande tjej Gabi eftersom jag jobbade och pluggade, slutade 20 varje kväll då jag var på ersättningar. Livet var så najs! Jag hitttade min gatusten som jag letade efter överallt, jag vågade inte den men Aya vågade så jag var överlycklig. Fixade tår, vaxade mig (39€ för ben och hela underredet.. sjukt billigt och gjorde knappt ont). 
 
Något av det konstigaste med detta är att en resa på 3 h helt ändrar ditt liv. Mitt liv var i Spanien, nu är det i Sverige. Mitt liv var med Aya och alla kompisar, det var ute på krogen för en öl efter jobb (kl 20:30 till senare), det var njutning i solen och värmen, det var tråkigt i kylan i hemmet men det var socialt och det var härligt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0