KOM HEM

Jag kom hem och det nya livet var härligt för Erik var där, men hade hade mycket med plugget. Jag jobbade på mathem vilket gick jättebra. Jag såg inte solen på 16 dagar när jag kom hem. Anette (Samuel och Eddies mamma) ringde och frågade om jag kunde tänka mig jobba lite extra. Ja såklart!!!! Då fick jag börja på Boston Scientific. Jag är så tacksam för det. Det behövdes mer där så jag jobbade mer och mer. Jag jobbade från tidigt sen var jag hemma till 15 för att jobba 15-21 på ersättningar på mathem. Sen ändrades min tid på MatHem till 17-21. Då kunde jag jobba ännu mer. Med lägenhet som målet i siktet var jag dedikerad. 
 
Ibland grät jag - jag saknade det sociala på kvällarna, att man träffades 21 för att äta middag och sen åkte man hem vid 1. Det var härligt, det var kravlöst. Det var Spanien. Det ledde också till en del övervikt så Viktväktarna var en annan sak jag brann för från den 3e januari.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0