Mina bilder.

Först varför jag gör detta.
Ni kanske inte tror det, men jag har rätt många fans.



Svårt är fallet för Kajsa, men aja. Detta blir svårt.

Jag använder mig av en sådanhära.. SonyEricssonG502



NÄRBILD!


Distans, annars bilder från längesedan.

Denna använder jag mig av. Sedan fottar jag oftast upp och ner och gör en väldigt snygg pose på bilden!
Bilderna blir bäst i dagsljus, dem kan bli en ANING (syns knappt) grumliga i annat ljus.

Jag redigerar alla bilder innan jag använder dem. Det gör jag i Windows Live Photo Gallery även ibland i picnic eller picasa!

Så, jag hoppas alla blev nöjda för nu ska jag sova av mig denna hemska förkylning täkte jag!
Hejja mej och bless the lord!

pusshej
and god bless you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0