snart så

Nu snart kommer gästerna, ska fira Isac och Theo
som fyller 15 och 12 nu i november. Jag har inget
roligt att ta på mig, som vanligt. Vill egentligen bara
ta på mig ett par joggingbyxor. Blö på det, jaddddå!!
( här är ett mellanrum)
Hatar annars att skriva från denna datorn för som ni
ser blir det inga mellanrum.
(här är ett till)
Jobbade på SH idag och fick träffa mycket roliga
människor, hurra för that. Men nu är jag helt trött
efter att ha gått runt i cirklar och kollat galgar i
hela 4 timmar. blähähä! Aja, köpte faktiskt två tröjor oxå,
haha! Randiga och fina... aja ciao!
(mellanruuum)
Hade en Awesome kväll igår, tacktacktack!
Blev så bra, jag är glad!
(mellanruuuum)
Har blivit heeeelt beroende av Robot Unicorn.
Jag planerar att sluta det....
(jättemånga mellanrum)
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0