FÖRLÅT FÖR ATT JAG INTE FOTAR

Eftersom att jag inte varit inne här på länge så blir det en liten lagom kul sammanfattning, men det är
ju klart att ni vill läsa den!
Sön: Hem till Lantz efter kyrkan och sen sova hos Jessica med Hanna.
Mån: Spela in filmer och vara allmänt ful för att sedan träffa undomarna i brunnsparken.
Tis: Låg och sola hela dagen, sen till Råå. På kvällen kom min kusin hit.
Ons: Träffa gänget från förra skolan på Haket och sedan sitta och snacka med Bella i hennes bil.
Tors: Träffade delar av gänget från nuvarande skolan, fikade. Blev bjudna på krillkväll på Råå så Anna
hakade på, fett kul. Blev till slut hos Michaela med trevligt folk, härligt spontant. Sen sov Anna här.
Fre: Anna åkte hem, jag ska fixa mig och sen bler det roligt av!
tog bilden från Linneas blogg! Anna och jag hos Michaela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0