GODKVÄLL

Sommarlovet avslutades med bak (typ en läxa), hamburgare och nu ska jag göra lite läxa innan jag somnar.
Jag går på VÄRLDENS BÄSTA SKOLA!! Aja, sånt är väl livet antar jag! (Y)
Fick ett brev... "Nu i helgen kan ni egna er åt dessa sider (mins hundra sidor) och läsa lite innan skolan börjar igen! Ha ett fint slut på lovet så ses vi snart igen!"
.
Ha ett vadå? "Ha ett fint slut på lovet!!" Amen, jovisst? Ge oss gärna några sidor till så att jag VERKLIGEN KAN NJUTA av de sista dagarna, snälla! Okej, jag vet inte vad vissa tänker med, nu ska jag i alla fall "sova"! Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Hanna

ahw, fett illa! men du kommer fixa detta Malin, inte så långt kvar och ett år går fort. I promise! (: puss på dig alldeles underbara människa!

2011-08-22 @ 22:29:33
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0