Lördag igen

Inte längesen sist.
Dagen började med att jag gjorde frukost på sängen åt brodern min.
Jg åt för min del frukost ute, och det var faktiskt inte alls kallt i den varma solen, vår!
Sedan...

Provade jag lite 80-tals kläder från min moster. Man ser inte alls på bilden... men
kläderna är fett coola. Det är ett par midjehöga svarta myxor och sedan en blus... typ.
Satte även in lite ljusstakar i rummet för att det är mysigt!

Nu ser det ut som att jag har ett vitt rum, men det har jag icke!
Det är det jag gjort hitills nu blir det städning av toaletterna och sedan duschen!
Vampire Diaries sedan OFC! :)

pusssheeej
god bless

Kommentarer
Postat av: hannapannaaaaa

Åh Malin!

Du får inte överrösa mig med så fina komplimanger, jag vet ju inte vad jag ska göra med all positiv information. och jag förstår inte alls vad du pratar om, du som är snygg ju!

och jag diggar ditt rum fett med mycket, jättesnyggt!

2011-03-01 @ 13:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0